Ford Mustang Mach-E ·  Extended Range AWD · 5 dørs

DKK 498.500

Fortrydelsesret på finansiering. Kræver Betalingsservice og kaskoforsikring.
Fra 5.311,- kr. pr. måned
Veludstyret Ford Mustang Mach- E AWD UR med udvidet rækkevidde og firehjulstræk, Bilen har det store batteri hvilket giver en rækkevide på 540 km. Bilen er sort, og er udstyret med Teknologi-pakken, hvilket betyder at bilen er spækket med udstyr. Bemærk blandt andet: - B&O Premium audiosystem m. soundbar - Håndfri el-bagklap, 2 zone klima, adaptiv fartpilot, parkeringssensor (bag), parkeringssensor (for), bakkamera, 360° kamera, navigation, el-klapbare sidespejle m. varme, el betjent bagklap, dæktryksmåler, elektrisk parkeringsbremse, træthedsregistrering, skiltegenkendelse, multifunktionsrat, håndfrit til mobil, bluetooth, 19" alufælge, nøglefri betjening, kørecomputer, infocenter, startspærre, varme i forrude, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, 4x el-ruder, el indst. førersæde m. memory, musikstreaming via bluetooth, apple carplay, usb tilslutning, aux tilslutning, armlæn, isofix, bagagerumsdækken, læderindtræk, læderrat, varme i rat, sportssæder, tågelygter, automatisk lys, fjernlysassistent, fuld led forlygter, led kørelys, 6 airbags, abs, esp, servo, vognbaneassistent, blindvinkelsassistent, automatisk nødbremsesystem, tonede ruder, mørktonede ruder i bag

*Forbehold for indtastnings og beregningsfejl.
1.reg.
05/2022